.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکید مديرعامل مخابرات مازندران بر پويایی مخابرات در عرصه ارتباطات

مديرعامل مخابرات استان مازندران: طي ملاقاتي با كاركنان در محل ستاد شركت آنان رابه تلاش ويژه و بهره گيري از همه ظرفيت ها جهت ارتقاي خدمت و پيشرفت عرصه ارتباطات و مخابرات مازندران فراخواند .

به گزارش خبرنگار شمال نیوزدر بابل: بهروزباباجاني طي سخناني ضمن تاكيد بر كرامت مشتريان و ارائه خدمات نوين و متعدد به آنان در بخش هاي مختلف مخابرات اعم از ثابت، همراه و ديتا، خاطر نشان كرد: با توجه به عملكرد موجود و بالاخص برنامه هايي كه در دست اقدام داريم بايد سازمان را از لحاظ فعاليت و بهره مندي از استعداد ها و انديشه هاي بالقوه پوياتر كرده تا اين شركت در ميان شركت هاي استاني و حتي مديريت هاي اجرايي استان در رتبه هاي بالاي مورد انتظار قرار گيرد.

وي با فراخواند يكايك كاركنان و مستخدمان در جهت بهسازي و مشاركت مديريت، اظهار داشت: همكاران در همه حال مي توانند با ارائه هرگونه پيشنهادي در راستاي تعالي سازمان و خدمات بهتر ما را در اين زمينه ياري نمايند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 مهر 1390
با سلام خدمت جناب مهندس باباجانی مدیرعامل محترم مخابرات استان مازندران.. اگر برای شما مهم است و ارزشمند زحمت بکشید حقوق و دستمزد و عیدی سال 90 کارکنان 118 سوادکوه که توسط پیمانکار بخش خصوصی بالا کشیده و فردی کلاهبردار به نام ..... می باشد را از حقوق رییس مخابرات ... که ضمانت نامه حسن انجام کار پیمانکار را داده از حقوقش کسر نموده و به کارکنان 118 سوادکوه بدهید. کرامت مشتریان و ارائه خدمات نوین پیشکش. منتظر اقدام عاجل حضرتعالی در پرداخت حقوق معوقه از شما هستیم. با تشکر
نا شناس 28 مهر 1390
آقای مهندس بفرمایند چطوری رتبه مخابرات مازندران را از 5 به 25 کاهش دادند؟!!!!!!!!
نا شناس 28 مهر 1390
آقای باباجانی مخابرات مازندران را خراب کردید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.225 seconds.